تعمیر رادار جلو لکسوس RX350

تعمیر رادار جلو لکسوس RX350

تعمیر رادار جلو لکسوس RX350 – تعمیر تخصصی انواع رادار و برق خودرو Lexus در کلینیک دیجی برد Digi-board

رادار جلو معمولا در سپر جلو یا جلو پنجره نصب می شوند که جهت تنظیم فاصله خودرو با وسایل نقلیه جلویی به کار می روند.

بررسی اجمالی رادار خودرو

رادار خودرو جهت تشخیص سرعت و برد اجسام در مجاورت خودرو به کار می رود. رادار ، از یک فرستنده و گیرنده تشکیل می شود. فرستنده امواج رادیویی را به محیط پیرامون وسیله نقلیه  ارسال می کند و انعکاس آن از طریق گیرنده دریافت می شود.

 فناوری رادار با بهبود ایمنی جاده امکان پیشگیری از تصادفات را به حداقل رساند. تکنولوژی رادار در خودرو های امروزی امواج پیوسته با فرکانس های مختلف بسته به کاربردهای مختلف ایجاد می کند.

یک دسته از سیستم های رادار نظیر کنترل کروز تطبیقی ACC ، رادار اجتناب از برخورد CA برای برد های اندازه گیری ۲۵۰ متر عملکرد راحتی را برای راننده فراهم می کند. دسته دیگر از سیستم های رادار نظیر : تشخیص نقاط کور ، کمک به تغییر مسیر ، هشدار ترافیک عقب و… در موارد که راننده به دید بالایی نیاز دارد طراحی می شوند.

رادار ها با توجه به وسعت محدوده اندازه گیری به سه دسته رادار برد کوتاه SRR ، میان برد MRR و رادار بلند برد LRR طبقه بندی می شوند . رادار برد کوتاه ، میدان دید و وضوح بالا تا برد ۵۰ متر را نشان می دهد که نسبت به دیگر رادار ها از کیفیت بهتری برخوردار است.

 معرفی رادار جلو خودرو

سنسور های تعبیه شده در رادار جلو خودرو ،  برد تشخیص بالا و تفکیک زاویه ای بالایی برخوردار است تا اجسام و افراد را دقیق شناسایی و تشخیص دهد.رادار جلو  موقعیت اجسام ، سرعت نسبی و جهت حرکت را به کمک سنسور ها به خوبی تشخیص می دهد بنابراین برای ترافیک شلوغ شهری بسیار مناسب می باشند.

بررسی لکسوس RX350 2015

لکسوس RX350 یک خودرو شاسی بلند SUV با شش سیلندر است که درجه اطمینان بی عیب و نقصی را دارد .حداکثر قدرت RX350 برابر ۲۷۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۳۴۸ نیوتن متر یا ۴۷۰۰ دور در دقیقه است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودرو ۷.۴ ثانیه می باشد.

ترمز ABS ، کمربند ایمنی هوشمند، رادار جلو ، قابلیت کنترل خودرو در سربالایی ، درب صندوق عقب برقی ، دوربین RHS روی آینه بغل ، کروز کنترل و… از دیگر قابلیت های  RX350 است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *